Pages

Friday, June 17, 2011

တံ ကိ ံ မညထ


တံ ကိ ံ မညထ


အနတၱ လကၡဏသုတ္
(အဆက္)

ျမတ္စြာဘုရားရွင္ဟာ ရုပ္ ေ၀ဒနာ သညာ သခၤါရ ၀ိညာဏ္တို ့ရဲ ့
အနတၱ ျဖစ္ပံုကို ေသေသခ်ာခ်ာ ရွင္းလင္းခဲ့ပါတယ္။ ထို ့ေနာက္မွ-

တံ ကိ ံ မညထ ဘိကၡေ၀- ဘိကၡဳတို ့ ဒီလိုဆိုရင္ ခု ေျပာေတာ့မည့္ ဟာကို
ဘယ္လို သေဘာေပါက္ၾကသလဲ ေျပာၾကည့္ ၾကစမ္းပါ တဲ့။

ကိုယ္မပိုင္တဲ့ ရုပ္ဟာ နိစၥ ျမဲသလား၊ အနိစၥ မျမဲဘူးလား။
အျမဲတမ္း ကိုယ့္အလုိက်လား မက်လား ဆိုတဲ့ သေဘာေပါ့။

အနိစၥံ ဘေႏၱ- ( တပည့္ေတာ္တို ့ မပိုင္မွေတာ့ ) အနိစၥ- မျမဲပါဘုရား။
မျမဲဘူးဆိုရင္ သုခ - ခ်မ္းသာတာလား ၊ ဒုကၡ - ဆင္းရဲ တာလား။
ဒုကၡံ ဘေႏၱ- ဆင္းရဲ တာေပါ့ ဘုရား။
ေအး မျမဲဘူး၊ ဆင္းရဲတာမို ့ ေဖါက္ျပန္တဲ့ သေဘာေပါ့။

အဲဒီလို ျဖစ္တတ္တဲ့သေဘာေတြကို ဧတံ မမ- ငါ့ ရုပ္တရားပဲ၊
ဧေသာ ဟ မသၼိ - ငါဘဲ။ ဧေသာ ေမ အတၱာ - ငါ ပိုင္တာပဲ လို ့
ကိုယ့္အထင္ေလး ထည့္ထားတဲ့ အသိမွားၾကီး ျဖစ္သင့္ ပါ့မလား။

ေနာ ေဟတံ ဘေႏၱ - အဲ သလိုမ်ိဳး အသိမွား အထင္မွားၾကီး မျဖစ္သင့္ပါဘုရား။

ဒီအတိုင္းပဲ ျမတ္စြာဘုရား ရွင္က ပဥၥ ၀ဂၢီ ၅ဦးကို ေ၀ဒနာစတာေတြနဲ ့
ပါတ္သတ္လို ့လည္း
ေမးေတာ္ မူျပန္ပါတယ္။
ပဥၥ၀ဂၢီ ၅ဦးကလည္း ျပန္လည္ကာ ေျဖၾကားေတာ္မူၾကပါတယ္။

ေ၀ဒနာ ဟာ နိစၥလား အနိစၥလား ၊ အနိစၥပါဘုရား။................
သညာဟာ နိစၥလား ၊ အနိစၥလား၊ အနိစၥ ပါဘုရား.................
သခၤါရဟာ နိစၥလား ၊ အနိစၥလား ၊ အနိစၥ ပါဘုရား...............
၀ိညာဏ္ဟာ နိစၥလား ၊ အနိစၥလား အနိစၥ ပါဘုရား.............

လိုရင္း အက်ဥ္းခ်ဳပ္ကား-
မျမဲရင္ ၊ ဆင္းရဲတယ္၊ ေဖါက္ျပန္တဲ့ သေဘာျဖစ္တယ္။

အဲဒါေၾကာင့္မို ့ ငါရဲ ့ဟာ ဆိုတဲ့ တဏွာသေဘာ၊
ငါပဲ ဆိုတဲ့ မာန ၊ ငါ ပိုင္တယ္ ၊ ငါ့ရဲ ့ အတၱ ဆိုတဲ့ ဒိ႒ိ
လို ့ ေခၚတဲ့ သံသရာ ခ်ဲ ့ထြင္ေၾကာင္း တရားမ်ား မရွိသင့္ေၾကာင္း၊
အစြဲမ်ား ျပဳတ္ဖို ့ရန္ သင့္ေလွ်ာ္ေၾကာင္း ၊ အျမင္မွန္ရွိေစဖို ့ရာ
ဒီေနရာမွာ တစ္ခုခ်င္း ဘုရားရွင္ ျပန္ေမးေတာ္မူပါတယ္။

ေနာ ေဟတံ ဘေႏၱ - တဏွာ မာန ဒိ႒ိ အျမင္မွားမ်ား
ရွိဖို ့ မသင့္ေတာ္ပါ ဘုရား။
၅ဦးစလံုးက ေလ်ာက္ထားၾကပါတယ္


( ၀ိနယ မဟာ၀ဂၢ ပါဠိေတာ္ စာမ်က္ႏွာ ၁၉ မွာေတာ့ တစ္ခုခ်င္း
ေဖၚျပထားပါတယ္။ အားလံုး သေဘာေပါက္ေလာက္ျပီမို ့
ခ်န္လွပ္ထားလိုက္ပါတယ္။)

လူသူေတာ္ေကာင္းမ်ားအတြက္ ရည္ရြယ္ပါသည္။
ထပ္ခါ ထပ္ခါ မွတ္သား ဖတ္ရွဳ ၾကပါကုန္။


မွတ္ခ်က္။ ။တံ ကိ ံ မညထ - ဟု ေခါင္းစဥ္ တပ္ထားသည္မွာ ဘေလာ့ဂ္ လာလည္သူ
သူေတာ္ေကာင္း အေပါင္း အသစ္ဟု သိေစလိုေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါသည္။


ျမတ္ေရာင္နီ
( ၁၆ ၊၀၆ ၊၂၀၁၁)

ဒီေနရာကေလးမွာ ေရးပါ..

No comments:

Post a Comment